Sjukling,

Ja jag ligger här hemma och tycker synd om mig själv. Emma ligger bredvid och henne är det lite synd om med faktiskt. Och Victoria som är på ica och jobbar! Huga. Nej en lugn dag med återhämtning. När jag gick till ica för att handla var det lika jobbigt som ett 55 minuters spinning pass. Min kropp lider idag. Hosta, halsont och sen soleksem på de. Juuue!

Ne varför klaga. Jag och Emma har det mysigt. har suttit ute och solat mest hela dagen. Har även  försökt att plugga, men det gick inge vidare.
Pratade nyss med Karin, fick en klarare bild från kvällen. Hörde att det fanns en hel del andra bilder som jag gärn vill se. Eller vill man?
Nej jag vet inte vad jag flummar om. Bättre att skriva här så alla vet vad jag gjorde igår istället för att prata i telefon. Reaktionen jag har fått från alla som har ringt mig har varit något i stil med " Nej, men ligger du och sover?"
Nej jag är vaken men min röst är inte med mig, den är totalt fuckad med andra ord, att jobba imorgon med den här rösten är inte att leka med. Jag tror jag hoppar på det! Men vem vet kanske är jag piggare.
Vet ni hur mycket jag grinar när jag är sjuk, grina i som att klaga. Eftersom att jag inte bor hemma och mamma och pappa kan badda min panna, så ringer jag hem och får dem att tycka synd om. Lite empati måste man väl få när man är sjuk?
Förneka inte att ni alla tycker om när folk tycker synd om er....

Ne vet ni, nu ska jag gå tillbaka till Eurovision och vara social med Emma. Ha en bra kväll.

       
Linn Och Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0