Såna här dagar,

De är såna dagar man inte ska skriva blogg. Man kommer dra ner alla som läser bloggen och det vill jag för allt i världen inte göra. Men kanske om jag bara nämner ett få tal saker, då kanske ni inte bli nerdragna. Eller kanske blir det motsatsen. Ni  blir glada för ni har det bra.

Dagen började med att jag inte hittade mina jeans som jag skulle ha! Jag hittade dem inte så jag gav upp och letade efter mina chinos. Jag hittade inte dem heller. Tokig som jag var gick jag runt och muttrade och svor efter 20 minuter hittade jag både chinosen och jeansen samtidigt. Men då var jag redan sen. Jag åkte till skolan för att plugga på ett pro som vi hade idag. Jag hade inte läst igenom de vi hade ens. Vilket resulterade i panik och dåligt resultat.

En ångest byggs upp innuti mig när jag har 4 stora upgifter kvar och på alla dem upgifterna gäller de att jag får bra betyg för få ett bra slutbetyg. Jag hatar pressen, den gör att jag inte kan prestera.
På allt dehär har jag haft oföreberdd franska prov, mer säger jag inte. Min röda lampa i franska hade precis slutat lysa....

Och trött är jag hela tiden med, ligger nu utmattad och ser på film. Jag vet att jag verkligen inte borde göra det, men jag gör de ändå. Klumpen i magen blir inte bättre av de.
Nej nu har jag klagat klart, och jag försöker fortfarande look on the bright side of life. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0