Oh Yeah,

Har precis vaknat från en välbehövlig powernap. Känner mig fortfarande slut och skulle nästan kunna sova för natten, redan.

Igår vaknade jag av att även jag blivit smittad av förkylningen, trots att Victoria inte ens sovit i samma säng som mig på två nätter. Igår var det ändå lindrigt så jag kunde träna och gå på skolan. När ja kom hem vilade jag och sedan 1 timme senare var det bara upp och hoppa. Ta en ipren och det bar sedan av till Klintan, där var vi ett gäng som grillade och drack lite. Det blev bara senare och senare och slutade med att vi åkte ner på stan några tjejer och tanken var att vi skulle gå till x3m men de blev istället Teater Cafet. Trots att jag gick till x3m några minuter för att träffa Johan. En rolig kväll med en massa dansande. Kvällen var riktigt bra, det var bara synd att jag var förkyld. Och tro inte att jag hade kläder som var varama bara för de. Näe ni.

Vi kom hem sent, eller kom till Isabelle vid strax efter tre. Jag var där ett tag och gick sedan hem. Johan fick komma och möta mig. Grubbe är inte säkert sent på natten / tidigt på morogonen. Jag har inte  heller kunat sova under natten pga diverse olika anledningar. Lite det att jag drack igår men även halsproblem

Ne nu ligger jag och Emma bänkade framför tvn efter lite mat och plugganade. Jag ska snart dyka ner i läxorna igen. Lägger upp lite bilder först!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0