Ny vecka, nya möjligheter

Livet leker, en pigg Linn ligger och lyssnar på victoria som läser om en tripp om central amerika. Gissa vem som ska åka och hälsa på dem där nere under hösten. Jo de är jag i egen hög person. Låter som paradiset!
Idag hade vi en av våra sista musiklektioner. Hur skönt som helst, jag har börjat räkna ner. Bara två lektioner till som jag ska spela marackas, hallelulja.

Jag känner mig inte fullt tillbaka här, är fortfarande lite omotiverad att skriva men jag ska lägga upp lite fler bilder sen den roliga helgen. Allt för att ni alla ska ha något roligt att göra eller se på rättare sagt.


En glad och alltid lika villig tjej. Villig på att posa, menar jag då...




Grabbarna grus



Victoria : Linn posen med huvudet på sne.



Det är inte bara jag som kan posa vid trän, malin gör sig väldigt bra vid
umeås vackra björkar.

Nej nu ska jag återgå till att lyssna om costa ricas vita stränder och surfing paradis. SOV GOTT.

Ni glömmer väl inte att : always look on the brigt side of life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0