Naughty

En helt vanlig konversation med Malin en måndagskväll. Det beskriver mig själv och hur jag är som person, ärlig och uppriktig. 

Malin säger:

snyggiiing


L säger:

you name it

vad göru??

älskling


Malin säger:

inget , har tråkigt o är rastlös fantiserar om dej i lateksdräkt runt en strippstång med smidiga rörelser..

dudå?


L säger:

nej vilket sammanträffande tänkte mig något liknande om dig, fast lite mer åt det hållet att du skulle vara insmetad i ljuschoklad med lite grädde på toppen..

det klär dig, som du var på alla hjärtansdag


Malin säger:

aa vilka minnen de väcker.. shit. vill bara smeta in mej nu. grr!!


L säger:

you doing me naughty baby, come over here! take the bike aand you will be here sooooon...


Ne nu flummar jag bara, sov gott, en sista gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh vilka pangbrudar! latexdräkt å vit choklad = Grrr

2009-05-12 @ 00:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0