More pictures,

Sista april var även de en händelse full kväll. Hade väldigt trevligt med mina nära och kära från klassen. Började med grillning och Bernt och sedan bar de av till x3m. Vilken hel kväll.



baldejten, victoria får inte ha högklackat.



Victoria och mig.



sommar du kära sommar.



Msn visningsbild? höhö



SKÅL

Har jag bara en tråkig kväll och känner att jag har tid att vara här och skriva eller är det min väg tillbaka. Ja frågan är ju. Nej nu ska jag dra med mig victoria till sängen, slå på en bra film och bara ligga och mysa med min älskade flicka. Är trött och slitene efter en jobbig dag. Fick ett samtal av en otroligt mogen kvinna,

Efter jag berättat om bredband får jag till svar.

Kvinnan : What ever!

Klick.

Det första jag tänkte på då var "so last year " att säga what ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0