Kanon bra,

Ne min kväll kanske inte gick kanon bra, men så många gånger som jag har sagt orderna kanon bra har jag nog aldrig tidigare sagt. Ni kan inte tänka er hur drygt det kan vara att sitta och jobba och prata med otrevliga människor. Men lika glad är jag för de, nu är det bara sex pass kvar.

Kommer hem till en trevlig miljö, trots att jag missade nästan hela desperate houswifes! Malin är här och även Victoria, som alltid. Kan bero på att hon bor här.

Ne nu ska jag njuta av min första helg. Får alltid min första helg på tisdagar eftersom jag jobbar söndag, måndag och tisdag. Och det ska jag fira med att sova tidigt så att jag inte försover mikg imorgon, igen.

Har ni sett vad jag och Victoria har lyckats åstakomma med min blogg, mycket slit och en del konflikter. Tror att det var en stark anledning till att det gick så dåligt som det gjorde idag på jobbet, mina ögon och mitt huvud var helt slut av en massa jobbiga och tråkiga koder. Fråga mig själv flera gånger Är det värt det?

Ha en fortsatt bra kväll allihopa.

Kommentarer
Postat av: dvd

coolt att du gör detta för min skull haha ;)

2009-05-13 @ 10:12:12
Postat av: MMMMMM

är det min blogg du ska fixa nu eller? ;P

2009-05-13 @ 21:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0