Ja just de,

Jag sitter hemma, hur skönt som helst att slippa jobba. idag var det istället Victorias tur att åka och slita nu såhär på kvällskvisten. Jag däremot har fått tagit det lungt. Skulle ut och gå med Erika, men när jag ringde och försökte få tag på henne ignorerade hon mina samtal. När jag sedan ser att det ringer upp på min mobil och de är ett 090 nummer svarar jag snäsigt:

Jag: Vad håller du på med?

Jag lät inte alls trevlig och får till svar.

Andra personen: Joooo, vad det här Linn?

Pankien när jag inser att det inte är Erika utan det är våran hyresvärd. Jag gjorde med andra ord bort mig jätte, jätte mycket. Hon infomerar om att någon ska komma och titta på våran lägenhet så jag började städa och fick panik. Vi har tusen saker som är sönder och det ville jag för allt i världen inte att dem skulle se. Cissi är inte hemma så Malin får ta bilen och hälpa mig ur knipan. Tackar vi för, sötmallan som stället upp.

Det gick bra utan några större problem. Nu är jag dock väldigt trött, ska ringa Erika så vi kan gå ut och gå nu.. Kanske får jag mer energi och kan plugga när jag kommer hem.

Ciaaaao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0