Drömprinsen,

Ja vem  är eran drömprins? Ja valde i varje fall att göra ännu en quiz på facebook för att ta reda på min. ( nej jag vet inte vad det är med mig och facebook quizar?) Det är bara så roligt och se om det passar in på en, och jag tror jag fick den minst trovärdiga av alla den här gången, ja till och med cruella de ville stämde bättre.

Linn gjorde vilken typ av kille gillar du? din quiz och resultatet är Den kärleksfulla!
Du gillar killen som ger dig rikligt med kärlek. Han är omtänksam, kärleksfull och ödmjuk. Han är trogen och lyssnar alltid på dig.

Ja det låter verkligen som en kliche drömkille om inte annat. På bilden visades killen från the notebook. Det är klart att man vill ha honom, men är han inte lite för perfekt? Man vill ju ha något att kämpa för, helst en kille med lite mörkare bakgrund och han ska vara lite små stökig. Sen ska man komma där och vända om honom till en riktigt fin kille.
Fast å andra sidan, när man har lyckats med det kommer man ge upp honom för att då har han  ju blivit dendär omtänksamma och kärleksfulla.

Drömprins, existerar de ens? Och har man en typisk kille som man faller för? Kanske kan man falla för ett typiskt beteende men inte ett utseende. Det är en samtalsämne som kommit upp många gånger. "Vilken typ av kille är din stil?"
Hur lätt är det att sätta fingret på, vilken typ av kille som är min stil. Jag skulle gissa på att de är "typisk snygga killar". Eller utseende mässigt. Killar som är lite som snygg Erik eller allra helst Brad Pit, ni vet ett klockrent val av majoriteten av tjejer som inte har någon killsmak.. Men när du börjar prata med killarna som är "typiskt snygga", saknar dem ofta personlighet eller är så otroligt olik än själv. 

Nej jag faller nog hellre för killar med ett mörkt förflutet och de ska vara lite stökiga och jag ska hjälpa dem att hitta vägen tillbaka. De ska inte vara snälla eller romantiska, men jag kommer ändå bli sur när dem inte köper den där buketten med tio röda rosor. Ja sån är jag. 

    

Fast när jag ser dem på det här sättet undrar jag verkligen om de är min typ av killar? Men de är så behändigt att säga att killar som är "typsikt snygga" är ens stil av kille. För dem är ju snygga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0