Chez Mallan,

Är hos Malin på haga, sitter och inväntar mit arbete som jag ska infinna mig på inom två timmar. Känner tyvär inte taggen och inte med tanke på att det är så kort tid tills jag slutar. Räknar ner passen, sju pass kvar..

Idag har det var ännu en dag på skolan. Vaknade imorse av en konstig dröm där Victoria säger åt mig att vi försovit oss. När jag vaknade kände jag att jag borde titta på klockan, och vad visade den? Jo att vi hade försovit hos i en halvtimma. Bra fort på med kläderna och vi kom inte mer än en kvart försent. 
Jag och Victoria satt och mixtrade med min blogg utan vidare reslutat på hålet innan lunchen vilket resultrade i att vi blev sena på lunchen. 

Ne vet ni att sen har jag bara suttit och finslipat på mitt svenskatal(kärlekstal till Victoria. 
Jag märker även att det börjar bli allt mindre skolupgifter och får en lyckokänsla i magen varje gång jag tänker på flak, traktorer och studenten. Inte långt kvar nu!

Näe nu ska jag börja på min sista upg i Religion B " Religionens positiva krafter."



Tihi, flummisar.

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Shit vilken bloggdesign alltså, jävulst snyggt! det måste ha tagit timmar att göra den!



Tack för en bra blogg!

2009-05-12 @ 18:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0