Äntligen,

ska ni få något roligt att göra. Jag ska lägga upp bilder sen igår när vi var på pree studentskiva på olles! En lyckad kväll med mina vänner och några till. Kvällen började med att jag, Johan och Kingen handlade och vi gick sedan till malin där malin och emma var. Vi åt god mat och efterätt. Sedan började mer och mer folk droppa in. Vi var sedan hos malin till halv12 ungefär, då gick vi in till stan där vi tillbringade resten av kvällen på olles! Riktigt rolig kväll.

Kom hem sent inatt och gick upp tidigt eftersom att johan och kingen skulle åka hem, och jag skulle ändå jobba. Me la mig och sov efter att de åkt. Det var en super dryg dag på jobbet och räknade mest hela tiden ner tiden till jag skulle sluta. Ne nu ska ni få lite bider att titta på. Se och njut. Det är dock mest posar bilder från min sida :)



Jag och älsklings Sara



Min älskling och nye sängkompis



Snygg Malin och pose Linn



haha, ett äkta kärlekspar. Absolut inte en fyllebild.



Träd posarna



avslutar med en trädkramare.. älskade umeå, björkarnas stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0