Ajja.

Nu tog det lång tid mellan uppdateringen igen, men det beror på att jag har haft helg och jag försöker att inte sitta framför datorn eftersom att den är ångestframkallande. Sitter jag vid datorn borde jag plugga och inte blogga, men de har inte jag förstått.

Har haft en lång och händelserik helg när jag både hunnit med det ena och det andra. Jag hann tom åka hem till ullånger över en natt ( på order från männen i familjen ) tydligen har dem smarta männen tänkt till och börjar på ett nytt projket, bygga ett till hus. Det räcker inte med att vi har ett som är långt ifrån klart. Hur som helst behövde dem mina snickartalanger, tro mig, som inte är så dåliga som man kan vänta sig. Visserligen skruvade jag inte så mycket utan snickare mest.

På lördagen åkte jag upp till Umeå där jag på kvällen tillbringade den största delen av tiden med mina vänner. Eller är dem mina vänner efter den kvällen? Jag var bara otrevlig och odräglig, men det är väl sån jag är. Kan medge att jag gick in med fel inställning på kvällen - jag ska bli full. Otroligt töntigt och omoget från min sida.

Nu är det en ny vecka med nya möjligheter. Dagen började med det största skämtet någonsin, jag kommer få ett MVG i musik. Min lärare förklarade för mig att jag hat taktkänslan. Ja, jag nickade bara instämmande.
Saken är den att när vi har varit på festivaler och står och hoppa framför scenen är jag på marken när dem andra är i luften när jag slår ihop mina händer för att klappa i takt, då är jag den ända.
Med andra ord - jag har ingen taktkänsla.

Veckans bästa är att jag har beställt min peace and love biljett med Malin, och de andra bästa är att jag har lyckats jobba in två tredjedelar av vad den kostade på mitt 4 timmars pass idag. Jag är med andra ord nöjd. Och med det avslutar jag dagens inlägg, ha en trevlig kväll!

And don't forget: Always look on the bright side of life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0