Uppdatering.

Jag lär ha sveriges dåligaste uppdatering men ändå har det inte gått en dag med 0 läsare! Någon trogen läsare, som förmodligen bara väntar på ett inlägg från mig! :)

Jag är helt off känner jag, men har mycket annat att tänka på för stunden. Sista rycket med projektarbetet just nu och sen har jag fått en ny kompis som kallas träning. Något jag längtat väldigt mycket efter dessa 3 år. När man var hemma var allt sånt så mycket lättare, man spelade fotboll och bodde på landet. Det var inte heller lika mycket läxa. Men med planering så kan man få in allt.

Idag är min första dag sen i lördags som jag inte tränar, alla brättar hur dumt de är utan vilodagar, men det kliar i fingrarna. Ibland tror jag att jag gör ett sånt tajt tidsschema för mig själv bara för att jag ska slippa tänka på andra saker. Som framtid och beskymmer.

Ja det är hur som helst skönt. Imorgon är det fredag, min favorit dag. Börjar inte försen 11 så jag ska träna innan och sen har jag bra 1 lektion som jag ska gå på. Efter den blir det go lunch och hem för att plugga undan en massa skola så jag får en hel ledig dag på lördag. Funderar på att gå runt och titta efter massa vårkläder, inte köpa bara frossa.

ne nu ska jag ut på en promenad. Hare bra!!

Kommentarer
Postat av: kalleplanka

hejhej

2009-04-18 @ 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0