Ulllånger,

mitt kära hem. Jag har ine skrivit på evugheter men jag har verkligen inte haft tålamod. Hur som helst här sitter jag nu och läste nyss två kommenarer. Jag saknar dig sofie, kan du komma hem från USA det är ju tomt här utan dig! Och ja, ja snälla ja kom hem till våran student!

Ja en fråga jag ganska lätt för tillfället kan svara på Vad ska jag göra nästa termin?
tyvär är jag nog  inte kvar i Umeå jag funderar på at åka ut och se världen precis som du gjort under det här året. det lutar mot at jag åker till australien eller kanske lite närmare frankrike. Passa på att lära mig ett språk jag slitit med i 6 år. :) Men i sommar ska jag nog inte ens jobba, då ska jag passa på att vara med dig så mycket som möjligt!

Jag har haft ett bra men förvirrande lov för er alla som inte har träffat eller hört ifrån mig! Jag är lite less på at vara hemma och funderar på att åka tillbaka till sköna Umeå. Saknar mina homies och min vardag så sjukt mycket. Trodde inte dem orden skulle komma från mig, men det gör dem. Saknar tom. att gå till jobbet och min kära där. Nej jag åker allt från idag till på lördag. Pappa ville dock att ag skulle med honom och henna och köra skoter ( hur töntigt den än låter ) men det är så kul! En hel dag, men några som inte bangar att köra fort.

Nej nu ska jag slita mig härifrån för jag ska börja packa så jag kan åka när jag  vill. Är lite fundersam vill hinna träffa mina kompisar här hemma innan jag far ändå känner jag. Men saknar ju Isabelle och Victoria så mycket :)
Inte tala om Malin men hon är ju i hemavan! :) Och Emma som är kramfors och jag inte sett på hela lovet? :O

Hade bra.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nar ar eran student? Vilket datum?

Men va synd du inte ar kvar i Umea da jag kommer tillbaka, eller vart jag nu an ska ga ;p Men ja, i sommar ;) da ska vi ha roligt. jag tror inte ens att jag kommer att fa jobb nagonstans, eftersom det ar jobbkris eller natt. men men, far ta det som det kommer det med.

Men det later roligt, vill ocksa resa.

Pratade med Malin idag, kanns helt sjukt att jag varit har i 8 manader nu. Sa inte lange kvar.. <3

2009-03-07 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0