Ny vecka.

En ny vecka har jag börjat och 2 dagar har gått och de känns som att jag inte har haft något lov. Veckan kom med fullfart, både med jobb och plugg, känner mig redan utsliten :) Men nu ska jag inte jobba försen på söndag. Veckan har varit bra ändå, har börjat söka au pair jobb och idag hände veckan höjd punkt. Vi har fått våra studentmössor, det innebär att studenten bara är några få månader kvar.  Lycko känslan när jag tittade på mig själv med mössan på mig, obeskrivlig.

Det känns bra att vara tillbaka i Umeå med rutinerna i full gång. Jobbade ikv och det gick hur bra som helst. Har hunnit med att träna med, dock är Malin sjuk men kommer nog kry på sig så jag har med mig min träningskompis.

Ne vad dryg jag känner mig ska vänta på att Elena och Cissi kommer hem, Elena har min mobil eftersom jag glömde den  på mekka. Känner mig så otroligt handikappad. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0