wiiiiey!

Min fot värker och inte har jag försökt att gra någonting för att läka den. Imorse blev jag väkt, men bara för att jag hade bett om det. Klockan halv 11 sa dem till mig första gången men trots det kom jag inte upp ur sängen försen vid halv 12. Elena väkte mig men lika bra var ju det!! ;)
Det var bara äta frukost och klä på sig, väntade längdskider med Elin, Elena, Erika, Karina och jag. Vilken långtur! Eller kanske inte men bättre än ingenting. 7.5 km. Vi tänkte fika men helt plötsligt hade vi åkte hela varvet och var nere igen. det var bara att ta fram matsäcken där nere. Hur mysigt som helst, särskilt när det mörknade till och blev rött på himelen. Världens mysigaste sällskap hade jag med. Dock klev jag snett med foten och det sved till och svällde upp.

Men jag tycker det är så kul att träffa alla kompisar här hemma när man kommer hem, dem är ju som så speciella! Ingen den andra lik. Har alltid saker att berätta för varandra. Jag älskar skvaller, men bara om roliga saker. Jag gillar dock inte att skvallra själv ;)

Kom hem och skrev nästan en hel novell till mitt projektarbete. Eller har några rader kvar som jag ska skriva klart snart. Åkte ner på ishockey plan och spelade hockey match. Vilken stjärna jag är, om det inte hade varit för mig fot. Det är sp skönt när man har någonting att skylla på. Pappa fick linda den innan, annars hade det aldrig funkat. Ne ett tag åkte vi skridskor men jag var hur nöjd som helst och känd mig befriad när jag tog av mig skridskorna.

Nej jag känner mg sliten, ska ta en dusch och bara mysa i soffan ikväll. Skriva på mina noveller, som jag ligger sjukt efter med. Kanske börja packa? Jag åker hem snart, eller ett snabb stopp i Umeå sen drar jag vidare.
Ne nu ska mamma ner och kolla om det har kommit någon post, HOPPAS min PUK kod har kommit.

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0