Tillbaka till verkligheten...

Men med något att minnas. Jag har haft en riktigt riktigt rolig helg med helsköna människor.
Klockan 5 på morgonen gick jag upp för att förbereda mig för resan till hemavan. Resan där jag i stort sett sov hela tiden. Men de är ju faktiskt bättre att sova, tiden går som snabbare.

När vi kommer till stugan, efter att jag haft raseriutbrott ett x-antal gånger av att min packning var helt störd tung, var stugan jätte fin och nära backen. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde på torsdagen när vi kom fram men antagligen tog vi det bara lungt. Åt pizza, bastade och senare korkade vi upp. En lång kväll, kändes det som men det var de verkligen inte tog nu slut redan vid 2.
Men kul var det..

Hela fredag var vi i backen, från 11 till 18. Jag med min onda fot, men erika lindade foten och då gjorde det inte fullt lika ont. Men det blev inga hoppningar och 180 och raila, inte den här gången ;)
Ne, vad jag tycker de är kul att åka.
På kvällen bastade vi, som vanligt, vi satt hemma och körde lekar och drog ner till stockis. Jag kom hem någon gång, tror jag vilade men sen vare fest.

Lördag var också backen men inte fullt lika länge. När vi åkte hem var det helt svart, jag såg verkligen ingenting och jag ramlade mest hela tiden. särskilt när vi åkte ner för någon uoohittad väg som var nära till stugan. Men inte var jag rädd, det var faktiskt kul de med.

Denna kväll var vi nog alla ganska trötta och less men vi kämpade ändå. Spelade spel och senare gick vi till hotellet. Eller jag och johan gick till stockis men det var tydligen fel så det var bara att virra sig till hotellet. det tog ett tag men det var det värt.

Sjukt roligt var de där, jag hann tom med att vinna en bilmatch. Och nej jag har inte ens körkort, men tro mig det hade killen jag slog. ;)


Ne nu vet ni det viktigaste av vad jag gjort, det riktigt roliga vågar jag inte skriva här. Är trött eftet en lång buss resa. Suttit med en John som har som favorit replik "ska vi hångla". Men tro inte att jag tyckte det var drygt, den drygaste var helt klart jag. Ne nu väntar duschen..


Ni glömmer väl inte Always look on the bright side of life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0