Söndag,

Men för mig känns det som det skulle kunna vara vilken dag i veckan som helst. Jag vaknade och tänkte att klockan kunde väl inte vara så mycket. Men när jag kom upp var den närmare 1! Ångest. Inte en dag till att jag bara ligger hemma och laddar batterierna. Jag ska åka en sväng till docksta och träffa Erika. Vi ska gå ut och frysa så man blir lite piggare.  Ikväll har jag ingen aning vad som händer, men planering är inte min bästa vän.

Igår vad gjorde jag? Ja bra fråga var med en kompis och   hjälpte   min syster med hennes nya sofa. Tog det som sagt väldigt lungt. Letatde efter min projektbok, som jag inte hittade. Paniken stiger!! Men som jag sa igår always look on the bright side of life. Istället för att deppa ihop här hemma, ber jag till högre makter att jag glömde den i Umeå. Vilket jag inte tror. Ne vet ni nu ska jag klä på mig. Sitter som vanligt i min super mysiga morgonrock och ett pannband ;) Kan tänka mig att jag inte ser full så frisk ut.

Ha en fortsatt trevlig kall januaridag.

Kommentarer
Postat av: äventyraren

Det är bra linn! Var inte en sån jävla soffpotatis hela tiden! Ut och upplev världen ;)

2009-01-05 @ 00:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0