Skolstart,

Sitter just nu på skolan med Victoria, vi som inte läser historia B. Vilken skolstart med musik på morgonen och låten som spelar är the summer of 69. Taggen för sommaren börjar redan komma, och det är ju inte mer än 5 månader kvar tills vi slutar skolan. Tills jag tar studenten. Vilket är blandat med både lycka och sorg. ;)

Den här terminen ska bli den bästa terminen någonsin ( säger jag varje ny termin ). Jag ska vara väldigt engagerad i skolan, dvs jag ska plugga mycket mer. Jag ska börja träna, och det är inte någonting jag bara säger. Jag ska sluta dricka lika mycket som jag gjort senaste tiden, kanske bara varannan helg. ;) Och jag ska vara så sjukt övertaggad ocg se possitivt på precis allt.

Men det jag ska börja med är att jobba, jobba in pengar. För just nu har jag en känsla av att jag ligger ganska mycket på minus. Jag som ska ha råd att åka till turkiet, utan lånade pengar. Men med rätt inställning kan jag tjäna hur mycket pengar som helst på väldigt kort tid.

Hur som helst, lite pengar har man när man fortfarande tror att man kan vara ekonomiskt oberoende.. Helt klart sommarens fel. Jag ska börja spara massa pengar, och inte göra av med dem på en gång.
Ne nu sitter victoria och tjatar på att vi ska gå och äta. känns lite väl tidigt. Men vad gör man inte för en bra kompis. Jo det mesta..

Ciaaaao

Kommentarer
Postat av: Anonym

för du är ju faktiskt SVERIGES BÄSTA TELEFONFÖRSÄLJARE!!:D

2009-01-12 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0