Sjukt dryg,

Ja det är jag som är sjukt dryg. Okej jag tatuerade mig aldrig i lördags jag var för feg för att märka min kropp med Always look on the bright side of life.
Förlåt klittan, nu ska vi inte vara arga för att jag har en humor som går ut på att driva med folk. och vi ska inte heller inte döma ut mig totalt bara för att jag inte vågade märka min kropp.

Igår jobbade jag i stort sett hela dagen. Det gick förvånansvärt bra och tror att med hjälp av lönen jag får på fredag kommer jag nog överleva några dagar till. Tom kunna köpa mitt gymkort den 1/2.
Fick skjuts hem med Petras kille från stan igår, så innan jag gick hem från Petra tittade jag in deras lägenhet. Dem höll på att tapetsera om där inne, och jag blev avundsjuk. Jag skulle också vilja kunna få bestämma vilka färger och tapeter i min lägenhet.
Men nej du. Jag ska bara bo i den ett halvår till. Det är nu jag ska passa på att vara i Umeå så mycket som möjligt.

Dagen började med musik. Och när jag vaknade imorse kände jag inte alls för att gå upp. Mitt täcke var jätte skönt och mjukt och värmen under var alldeles behaglig. Tror jag måste byta påslakan för det jag har nu är alldeles för skönt.

Nej nu ska jag och victoria snart börja gå till lunchen, tänkte vara lite vågade och välja taj mahal istället för balder. Tycker inte om förändringar men tycker inte heller om när saker bli för enformiga, det här kan med andra ord bli en rätt tolig upplevlse.



Victoria kommer hata mig för den här bilden

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa det gör hon.. verkligen

2009-01-19 @ 22:26:25
Postat av: Victoria Volny

Linn älskling! muntra upp dig! I helgen ska vi fixa din blogg! Lördag närmare bestämt, eller möljigen söndag kväll! Nu kan vi inte skjuta upp det här längre! Sen pluggar vi NK hemprov lördag också!



PUSSSSS SÖTNOS!

2009-01-22 @ 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0