Shliten.

sitter hemma i soffan som vanligt såhär på eftermidagen på en lördagsdag. Är trött som ja jag vet inte vad, riktigt trött iaf. Somande inte förren vid 6 imorse och vaknade vid 9 så det blev inte mycket sömn. Visserligen sov jag mellan halv11 och halv 12 med. Gick sedan upp.

Sitter här just nu med elena, cissi och Malin. Jag tvingade hit malin för att plugga naturkunskap med mig. Men vad gör jag då, sitter här och bloggar istället. Antar att ni förstår att jag inte tycker de är lika kul att sitta och skriva här längre. För det gör jag inte, eller jo ibland men nu dem senaste veckorna har jag en hel del andra saker att tänka på. Skola och massa jobb och sen ska jag och malin få in träningen där med. Funkar ganska bra. I torsdags gick vi upp 6 sprang till teg och spinnade och åt god frukost tillsammans. Igår drog vi med elena och körde body pump.

Igår var vi ute, som vanligt. Satt hemma hos oss först några kompisar och chillade sedan åkte vi ner på stan.
Och nu ska jag bara återfå mina krafter och tagga för våran extremt stora fest vi ska ha ikv ;)

dagar som denna måste man ju fira, eftersom Isabelle fyller 19.  Grattis, Grattis.  Hon ska få en kväll som hon sent kommer att glömma :)

Nej jag ska faktiskt återgå till hemprovet och se om jag lyckas bättre den här gången.


Ciaaaao


Kommentarer
Postat av: Elena

Tack för en rolig helg vännen! <3

2009-02-01 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0