Nyfikna

Förstår att många av er är nyfikna på min tatuering men har ännu inte kunnat tagit något kort. Det tog säkert 3 timmar att tatuera och jag är helt slut. Gud vad dryg jag är..

Sen sist har jag inte gjort så mycket, eller jag följde med tjejerna på stan där vi fönstershoppade eftersom vi tillsamman kanske skulle haft råd till något billigare rea plagg. Nästan så att jag var sugen på att gå och jobba, men det kunde jag ju inte göra. Så som jag har gått idag, fram och tillbaka. Tillbaka och fram. Och sen då? vad mer har jag gjort. Jo ni jag har myst i min säng med ett färskt gossip girl avsnitt, ett relativt gamlat och långtråkigt andra avenyn avsnitt och sist men inte minst The three musketeers. Vilken eftermidag.

Nej jag känner mig inte alls tråkig när jag ligger här kvart över 10 en lördas kväll, skulle absolut inte gjort något annat. Legat och pratat med Malin i 1,5 timme i telefon. Planerat träning, frestat varandra med goda saker att äta men framföraalt börjar planera nästa helg när vi ska gå ut. Ja vi är 18 år och vi får gå ut.  Och sen om jag inte har haft en nykter helg på 3 månader spelar väl ingen roll. Jag har en ny tanke nu, man är bara ung en gång i livet, det är klart man måste passa på att roa sig. Sen om det kostar och inte är bra för kroppen so what?

Nej nu är jag less för halva mitt inlägg försvann så jag ska gå från datron och stoppa huvudet i en skål med iskallt vatteen. Ha nu en bra kväll allihopen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0