Myskväll,

Är precis vad vi ska ha ikväll. Jag, Malin och Victoria, vi började med att äta tacos med lite levande ljus. Väldigt mysigt och vi fick upp stämningen lite. Vi har nu förflyttat till tv rummet för att se lets dance, det känns skönt att äntligen vara tillbaka i min schässlong.

Idag har jag bara varit på skolan och haft det väldigt lungt. Vi hade bara två lektioner, hur skönt som helst. Sen vare bara lunch och sedan hem.
När jag öppnande dörren imorse var jag helst säker på att jag var i sibiren eller åtminstonde grönland. Det var så sjukt kallt, hörde på bussen att det minst var -20.. Ja och ändå hade jag jeans och den varma jackan.

Igår när jag och Malin gick till skolan igår övningskörde Victoria och hennes körlärare dömde ut mig och Malin när dem körde förbi.
"Herregud titta på dem där flickorna, dem kan aldrig ha gjort lumpen."
Jag tror bestämt att han syftade på mina tunna leggings och min ganska korta skjorta. Okej jag håller med, lite kort var den kanske.

Ne nu börjar lets dance. jag har inte alls ångest att jag har myskväll istl för festar.
Jag håller mig till vad jag säger jag, om man jämnför med klittan. Innerst inne kan han nog bara inte stå emot grupptrycket.! ;)

Haenbrakväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0