Lördag dag.

Härligt med en dag då man är helt ledig och helt klar i huvudet. Ska faktiskt försöka göra lite nytta blandat med nöje idag.

Igår var en väldigt lugn men härlig hemmakväll. Satt fast klistrade framför lets dance med en stor annanas framför oss, som vi tre, Malin, jag och Vistoria, lyckades klämma i oss utan större problem. Malin var tydligen trött så hon åkte hem rätt tidigt. Kvar blev jag och victoria, men lika mysigt det. Efter bara ett litet tag kom Erika, Cissi och Carro också efter att ha varit på någon rockkonsert tävlning? tror jag att det var. Vi andra var så tråkiga och ville hellre se kitty, nicke och blondin bella dansa runt. :)

Det blev inte särskitl sent igår eftersom jag visste att jag skulle upp tidigt. 9 ställde jag väckaren på men snoozade nog till 20 över ändå. Sen gick jag till teg där jag träffade Malin för att träna. Vi skulle köra power strike men till våran sotra besvikelse visade det sig att det var body combat, tror jag att det heter. Det som vi hade lovat varandr att adrig mer köra. Hur som helst så gick det bra och vi gjorde någonting i alla fall.
När jag gick ner mot stan möter jag världens underligaste man, jag går i mina egna tankar. Förmodligen väldigt roliga när han plötsligt tittar på mig.

Mannen: Vad skrattar du åt?

Jag blir helt till mig, rycker till och tittar upp på honom, tänkte inte ens på honom när han gick förbi, så försjunken i mina egna tankar var jag.

Jag: Nej jag tänker bara..

Mannen: Ja men vad tänker du på då?

Jag: Nej jag vet inte lite olika ( ofta jag skulle berätta för honom om i somrar när jag.... Eller vad jag nu tänkte på )

Mannen: Ja för du såg så himla glad ut?

Jag: Hehe, aa men är inte det bra då?

Mannen : Jo


Sen går han bara där ifrån, tror besämt att även han hade ett litet leende på läpparna Första reaktionen var nog att jag trodde att han hade missuppfattat och trodde att jag skrattade åt honom, men det gjorde jag absolut inte. Jag har nog med saker i mitt eget liv att skratta åt.
Konstigt de där att man kan tänka på någonting och skratta för sig själv. Det händer mig rätt ofta!

Nej nu sitter jag och myser i min morgonrock, överväger att följa med ner till stan. Cissi, erika och carro skulle tydligen dit men å andra sidan, jag kan inte shoppa och har en del läxa så vi får se vad som händer.

Hoppas alla får en fortsatt trevlig lördags dag.

Kommentarer
Postat av: Hasse Aro

Hur blev det med tatueringen?

/nyfiket fan :D

p.s kolla gärna in min blogg och lämna lite kommentarer :D

2009-01-17 @ 18:36:16
URL: http://hassearo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0