long time no see.

Ja det var ett tag sen sist, har inte haft något riktigt kul att skriva om. Och jag har haft fullt upp, lika med mindre tid att sitta och blogga. Jag har jobbat en massa, haft någon riktigt dålig dag och victoria säger : Men hur var det, always look on the bright side of life.
Jag hade lust att be henne.. Ja inte prata med mig iaf.
Men nu är allt som de ska, ligger i  min älskade schässlong, tittar på tv med victoria liggandes på soffan här bredvid mig och lite smått bakis. Ja precis, allt är som det ska vara en vanlig lördagsdag.

Jag pratade med en kompis för ett tag sen som var ute igår, jag skrattade så jag höll på att, ja jag vet inte. Hur som helst så måste jag berätta de för er med. Tänker dock inte nämna några namn för då kommer jag bli extremt oomtyckt.

Hon hade i varje fall dansat med en kille och "råkat" börja strula med honom men inser ganska snabbt att hon varken vill dansa med honom eller strula med honom därför försöker hon gå därifrån men han följer hela tiden efter och håller fast henne. Därför låser hon in sig på toan ett tag men det är några vakter som vill att hon ska öppna dörren, därför går hon ut till dansgolvet igen och självklart kommer den efterhängsande killen bakifrån och börjar dansa med henne. Dem börjar strula igen, eller snarare han börjar vilt bita på hennes läppar. Som hon fortfarande har ont i.. Utan att säga ett ord, låser hon in sig på toaletten och går till busssen. Hon sa inte ens hejdå till sina vänner.

Låt säga att det är markus och carro som dansar så säger markus.

Markus : Carro och markus.

Carro : Va?

Markus är bara helt tyst.

Dem här personerna har aldrig träffat varandra tidigare. Ja namnen är påhittade, hon skulle verkligen hata mig om jag skrev vem hon var.

Jag hade iaf kul där jag var igår. Jag, Malin och Victoria började här hemma. Vi åt och drack lite, sen drog vi vidare till Petra där det var en massa andra tjejer. Vi åkte ner på stan, victoria försökte komma in på o'learys men det gick inte så då testade inte ens jag och Malin. Vi gick till Isabelle, hon var på någon förfest mittemot x3m. Sen blev de givetvis x3m med goda drinkar och en del kareoke sjungande. Eye of a tiger.

Ne nu ska jag återgå till mitt mys med duntäcka, skön morgonrock och lite fylleångest.
ha en bra dag så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0