Latast,

Måste ju ändå vara jag idag. är ledig och tänker ändå inte plugga. Jag vet inte men vi har inte hunnit få läxor men de är ju ändå så att man har ett projketarbete som ligger och trycker på mitt samvete. Jag vet att jag borde och ligger lite efter men det känns tungt.

Jag vet precis vad jag hade velat gjort nu, gått ut och sprungit men så slår det mig att min fot värker som bara den, tom när jag går. Hur ska jag kunna springa som då? Nä jag ska ge malin lite försprång så hon vågar springa med mig sen, vilket för stunden ser rätt tveksamt ut. Jag förstår verkligen inte varför, jag måste vara den mest otränande och osunda i sverige just nu. Jag som bara slarvar mig igenom veckorna. Men vadå grundkondition?

Jag har varit super duktig och lagat mat idag. Förstår inte hur mamma klarar att göra laxen så god, jag får den bara att smaka bränd och en aning fisk. Inte tala om riset, jag vet inte om de är för att de är fullkornsris, eller brukar ris alltid vara så hårt att tugga på? ;)

Nej jag svamlar bara en massa, är trött som ett litet barn och vill helst av allt sova. Men jag håller ögonen öppna för att istl somna tidigt inatt. yeees yeeees.

Haenfortsatttrevligkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0