Lång dag,

eller blir den så lång när man nästan helt och hållet sover bort den? Men om jag säger såhär. Jag har hunnit med bra mycker mer idag än vad jag gjort på tre dagar sammanlagt. Åkte till Erika så fort jag kunde, vi gick ut och gick i någon timme. Kallt som bara den, massa minusgrader. Gick hem till henne och snackade en massa skit. Satt med hennes familj och myste. Erikas mamma är min favorit, Erikas lillasyster är min  lillasyster ;) Det var verkligen hur mysigt som helst.
När jag kom på att jag skulle hem ville inegn hämta mig, varken syster eller bror. Så min systerss kille fick komma. Vilken kille va?

När jag kom hem kom Elena, jag byter kompisar som jag byter underkläder ! :) Vi såg på film och jag försökte fixa våran hemavan resa.. Och det ser ju ut som den blir av! :) Bara min fot blir bra, jag känner mig handikappad. Något annat som gör att jag känner mig handikappad är min mobil som inte fungerar!! Ibland blir man less men så tänker jag igen, det är rätt skönt då vågar bara dem närmaste vänner ringa hem om det är någon som verkligen vill något vikitgt. Väntat bara på att PUK koden ska komma. Men första prio är att foten ska bli bättre.

Jag kämpar så med att kunna ladda ner bilderna från nyår, så att alla ni också får se hur OTROLIGT kul vi hade det! Ni kommer avundas mig! ;) Jag kan tänka mig att det inte tar mer än en timme eller så!  Men nu ska jag se batman beginns. Såg the dark night igår, blev så otroligt besviken, inte på filmen men på... Ja inte vet jag? Eller rätt nöjd att inte alla slutar lyckligt och att alla inte få sin livskärlek. Lite mer reality!

Ne nu ska jag fixa med korten. God natt på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0