Hopplös

är det ända rätta ordet för en sån för mig. Jag Har haft en väldigt bra dag, vad jag har haft för mig tänker jag inte berätta. Inte det roliga jag har gjort iaf, däremot det duktiga jag har gjort är att ha skrivit klart min tredje novell helt. Ska fortsätta med den fjärde idag.
Jag har vilar min fot idag men den gör ändå super ont. Jag förstår inte hur jag ska klara åka snowboard. Kanske linda foten hårt som faen. Om man får använda sig av det språket. ;)

Idag måste jag börja packa, mina grejer ligger utspridda över hela huset. Ångest. Jag hatar att packa, särskilt om de inte är något roligt som väntar. Och nej skolan är inte roligt, möjligtvis att Umeå är roligt :)
Satt och snokade på internett och hittade en sida där några 12-13 åriga tjejer skrivit till varandra. Hur kul som helst, lite fjortigt men jag menar vem känner inte igen sig? Jag har verkligen glömt bort hur jag var på den tiden.

Blev precis påmind om när jag var liten kanske 8 år och tänkte tanken, undra hur jag ser ut när jag är 12, eller tom 15 år. Sen tänkte jag när jag var 18, men sa till mig själv att så långt fram kunde jag väl inte tänka. Men hörrni, här sitter jag nu 18 sommrar och vintrar. Och hur ser jag ut? Ja som jag alltid har gjort! ;)
Ne nu ska jag ta hand om min fot så jag kan åka snowboard.

cissooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0