Heeey,

Sitter just nu och tittar på tv och äter frukost. Ska snart börja röra mig mot stan och online, där jag ska tillbringa hela min eftermidag och kväll, jag kanske inte känner taggen just nu. När jag väl kommer till stan ja då ni.

Igår var nästan en lugnare kväll en fredagskvällen. Jag satt mest vid datron eller låg i min säng och såg en rad olika filmer. Vid halv 11 på kvällen kom erika och skulle vara social, lagom till jag var så trött att jag kunde ha gått och lagt mig. Men det gjorde jag inte jag höll mig vaken 2 timmar, sen gick jag och la mig. Dock utan henne bredvid mig! :)

Ne nu ska jag klä på mig och göra något drastiskt så jag blir piggare, sen ska jag prata i telefon i 8 timmar. Ni vet åtminstonde vart ni har mig idag, under ett headset, bakom en dator och på en stol. Jag kommer få en riktigt rolig dag, det hoppas jag ni också får!

Sessenare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0