Haga med Malin,

Sitter just nu på Haga med Malin efter ett långt arbetspass på online. Hur kul var det inte att jobba nu då? Två dagar i rad och flickan som sitter bakom skärmen är faktiskt kvällens bästa säljare.. Eller inte? Nej men jag vann 50 kr de är aldrig fy skam. Alltid lika kul att ringa runt till muntra och trevliga människor.

Idag har jag bara varit på skolan. Varit så otroligt trött. Haft franska. Ja sen har jag som sagt bara jobbat. Jag vet inte längre vad jag pratar om, tror bestämt att jag börjat bli tråkig. Det händer inget kul i mitt liv, eller jo men det kan jag inte skriva om här, då skulle ni inte tycka att jag var lika pryd längre..
Ni kan ju få veta att jag och Malin batlar om vem som kan hålla sig längt från goda saker, och då menar jag inte killar och sprit, höhö. 
Nej jag menar - Godis, chips, dricka ( med undantag att blanda drinkar med ), bakelser och äta efter 7 på kvällen på vardagarna. Ja allt som är gott helt enkelt. När jag kom hit föreslog malin oboy med mackor, hur gott hade inte de varit? Men nej nej.

Imorgon har vi sovmorgon till 9.45 men vi har bestämt oss för att gå på spinning kl 7. Det är med andra ord bara stiga upp 06.00. Nej jag är inte så taggad nu men imorgon kommer ni få lyssna på en tjej som kan skryta när hon väl vill.
Sitter och väntat på att Malin ska komma, hon pressar juice som vi ska dricka till frukost imorgon. Jag sitter här och försöker få upp mina läsar siffror.  Men det ända jag gör är att jag svamlar så dem sjunker. Tji fick jag.

Sov gott mina... För det ska jag, med malins trygga arm runt om mig.



Ollle



Olllé



waisted



wiiiiey långt blont hår.. Vad hände?



Galet kul med någon annans bilder, här har ni lite blandade bildet.. Allt från brännbollsyran till O'learys.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0