Back in town.

för en liten mellan landing och mellan packning skulle man kunna säga! Det var lite tungt när jag skulle åka hemifrån idag, jag erkänner det absolut  inte för mina föräldrar men det känns konstigt att packa ihop alla sina saker och åka.
Men som jag uppskattar det när jag kommer fram, jag har världens mysigaste lägenhet som jag verkligen älskar.

Idag sov jag i stort sett lika länge som vanligt, bad om väckning vid 11 men gick inte upp fören någon timme senare, såg på en film ( det har blivit en vana ) och sen började jag packa. Det gick jätte fort och bra att packa idag, visar sig väl till veckan att jag glömt nästan allt hemma. Hur som helst var det närmast en vanlig dag man kan komma.
Det värsta som hände var när jag gick och taggade upp för att åka bräda, jag skulle gå ner till posten för att se om min kod till mobilen hade kommit. När jag kommer till backen kliver jag snett och blir galen.

Fuck vad  ont det gjorde. Men det var bara bita ihop. Jag gick inte ner till posten utan bra raka vägen upp för att inte skrika åt pappa. Jag var sådär galen som bara jag kan bli, och ingen får komma i min väg för då käller jag på dem.
Foten gör ont nu men jag hoppas det lägger sig över natten, annars får jag titta på när dem andra åker ;)

Som ni alla kanske har förstått åker jag till hemavan imorgon med 6 bussen, på morgonen. Jag kommer med andra ord inte blogga på några dagar, men jag tror ni överlever. När jag kommer hem däremot kommer ja ha massor att berätta, om jag inte överskattar mitt sällskap, vilket jag inte tror att jag gör.
Vi har till och med bastu i stugan och ja, den ligger i hemavan inte 2 mil ifrån. Inte för att det gör varken från eller till ;)

Ne nu ska jag mysa i min säng, kika runt och se om jag har något bra men gammalt gossip girl avsnitt, vill se chuck..
Hoppas nu får en otroligt mysig helg så hörs vi på söndag.



Mina tjejer som ska med, tres ancien .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0