Äntligen,

Nu har jag äntligen kommit på vad jag ska tatura i n på fredag. Ändå att jag har tänkt på det länge, men nu vet jag iaf.
Men mer tänker jag inte säga nu..

Idag började dagen med att jag är sjukt trött. Jag snoozar flera gånger på mobilen, hör hur cissi duschar, tänker att jag ändå inte kommer komma åt mitt smink. Snoozar någon gång till. ångest när jag inser att det bara är 20 minuter till jag ska vara klar. Men är man snabb så är man. Det spelar ingen roll hur lång tid jag har att göra mig klar på morgonen för jag stressar alltid. Går jag upp tidigt måste jag bara sitta och vänta på att få gå till skolan.

Har haft uppstart på religion B idag, så ännu ett tufft halvår med releigioner. Hur som helst, idag ska jag jobba..
Och ja, det är sant jag är sveriges bästa telefonförsäljare, hmmm, eller inte?
Alltid lika nervös innan man ska jobba, frågor om hur bra det ska gå och allt. Men i veckan ska jag satsa och hoppas på en bra lön nästa fredag, det behövs.

Nej nu ska jag återgå till reseletande, lutar mot kos. Ändå att grekland skulle vara hur mysigt som helst men sällskapet gör mycket och det har jag som redan..

Haenbradag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0