vilken kväll,

Av det jag minns så att säga. Efter jag hade sovit igår var jag som en helt ny människa. Malin kom till mig och vi åt tillsammans och drack vin. Riktigt mysigt. Jag släckte ner hela lägenheten och tände en massa ljus, malin tyckte det var porrgit men det tycker jag om.

Vi åkte iväg till Klintan där fest väntade. Vi spelade en del spel och satt och drack och jag drack inte mycket alls. Men någontng händer med mig. Något helt sjukt. Från det att jag kommer in på corona tills jag vaknar halv 4 kommer jag inte håg någonting. Jag tror att någon la något  min drink, alla gånger. Jag och Malin blev utslänga eller gick ut inte vet jag. Men kul hade jag när jag var där inne, inte för att ag kommer ihåg något men de folk har berättat låter kul iaf ! :)
Tro inte att det här är någon vana, det var en engångsföreteelse. och inte mitt eget fel.

När jag kommer hem, eller när isabelle och malin kommer vid halv4 inser jag att jag tappat min mobil och mitt pass. så sjukt drygt. Visserligen var det nog kvinnan som hade hittat mitt pass 1 km från lägenheten. Vilket gör att jag blir ett frågetecken? Gick jag och Malin hem altså? Eller hur tog vi oss hem. det måste vara 5km från corona. Ne faen.. Mobilen är borta det är bara att konstatera.

Ne idag har varit en riktigt lugn dag. Jag har städat och baddat malins panna som har mått väldigt dåligt idag.  Varit och handlat och gjort pizza. Vilket mys. Nu sitter vi, Jag, malin ioch isabelle, och ser på melodifestivalen. Eller isabelle gör kladdkaka hon verkar ha problem jag ska nog hjälpa henne, hon verkar ha problem. :)

Ha en bra kväll! :) 

Kommentarer
Postat av: mycket besviken bloggläsare

Vilken dålig uppdatering! mycket illa... jag är besviken. Nu får jag läsa blondinbellas blogg istället!

2009-02-19 @ 16:22:43
Postat av: sofie

hahaha, malin tycker alltid det ar porrigt xD

mysigt ni verkar ha det.

saknar er <3

2009-02-24 @ 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0