Vilken kväll.

Ja igår var inte vilken kväll som helst, den var fylld med både glädje och ångest! Visserligen mest glädje eftersom jag var bjuden hem till Emma på thai mat som verkligen smakade hur bra som helst. Även victoria och cissi intog varsihn plats vid middagsbordet. Jag kan har varit den lataste människan i världen igår, tyckte så synd om mig själv eftersom jag inte ska vara onyttig, och hungrig som jag är kan jag inte äta något. Eller jo en morot. Tittar på när dem klämmer i sig en massa godis.
Men hur som helst ligger jag bara och tittar på när dem gör mat, och efter maten ligger jag med emmas super sköna tjocksockar och duntäcke och vilar i soffan när dem andra diskar. Och emma är och köper chip, det innebär att de ännu mer synd om mig. När jag vaknar efter min skönhetssmöm känner jag ett så sjukt starkt sug efter choklad..
Mer tänker jag inte säga än ÅNGEST!!! 3 veckor och 4 dagar.

Hur sugen jag än vad på att sova hos Emma, kände jag ändå att jag var tvungen att åak hem inte minst för att gå förbi erika och ge henne den mest kärlesksfulla kramen. efter att ha bråkat sen i söndags, visserligen inte det seriösaste bråket men ändå. Vänner som henne ska man inte dissa för många gånger, eftersom hon betyder för mycket. Så ett tips, säg inte att någon ska vänta i telefonen medans ni tar ett annat samtal samtidigt och fastnar i det nya samtalet istället. Det har jag utsatt henne för ett onämnbart antal gånger.

När jag skulle ta bussen fick jag vänta i 50 minuter, bitande kyla och en otroligt less Linn. Bussen kommer men går bara till vasaplan, därför gick jag till erika där ifrån. Okej det är inte långt men det var kallt. Tur att jag hade Isabelle att prata med i telefonen hela tiden, hon som stått och väntat utanför min lägenhet i 40 minuter.

Nu har jag skrivit det längsta inlägget på flera veckor, så nu har ni alla något riktigt roligt att gotta er. Eller alla ni som har orkat tagit er ner hit. Jag borde ägna mig åt upg jag egentligen ska göra på religonen men roligare att sitta här och lyssna på the kooks.

Kvällen ser ut som följande: Middag hos isabelle, och sen vad som väntar oss efter det är det ingen som vet men känner jag henne rätt blir det alltid något. Vi brukar inte ha problem att syselsätta oss. Det ända jag vet är att det verkligen inte blir X3M för tredje helgen på rad.  

Ne nu ska jag svara till Erika, som jag måste klämma in i min planering eftersom hon åker till ryssland på söndag och jag har inte sovit med henne på flera veckor. Även igår dissade jag henne, jag måste jobba på att blie en LITE bättre kompis.

Och glömm inte. Always look on the bright side of life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0