Vilken dag,

Ja verkligen. Malin sov hos mig igår eftersom vi kom hem ganska sen från vännäs. Vilken kväll igår, jag var nykter på en vännäs fest men de var Malin med. Det är verkligenroligt att se allt fullt folk som springer omkring och tycker att dem själva är jätte roliga! Jag och Malin hade då rolig. Träffade på en del rolig folk, blev rädda ett tag att vi skulle bli kvar i vännäs men vi fixade så att david skjutasde hem oss till sist, efter en massa pianospelande,  nintendo wii, badande pojkar och en massa drivande från min och Malins sida.

Igår vilade vi våra kroppar från gymmet. Men eftersom vi var nyktra igår tänke vå att vi kunde träna idag. Vi hann med lite innan pappa kom och hämtade upp mig. Den resan börjae bra, med pappa bredvid mig. Jag hade fått en mobil ( pappas gammel nya ) inte splitter ny men inte gamal. Den funkade inte som den skulle, därför bryter han av luckan.

Jag - Men pappa, vad skulle det där vara bra för?

Pappa - men den funkar ju inte.

Jag - Näe men den är bättre än ingenting.

Pappa - Ja, men jag fick sån jävla lust.


Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att han var ekonomiskt oberoende, vilket det ibland verkar som. Så kul ska vi tyvär inte ha. Han köpte iaf en ny mobil, ingen speciell men en walkman med kamera. Vad mer begär man, jag kommer säker ändå tappa bort den. :) Ne klart jag inte gör.
Vi hann med att handla med, verkligen storhandla. 7 påsar med mer mat tror jag det slutade med. Frysen och kylen är full så nu blir det till att bjuda hem tjejerna på mat i veckan.

Jag gjorde det stora misstaget att ta med pappa för att prova ut träningskläder med.

Pappa - Ne men va fan, 300 kr för en sporttopp. Köp det här linnet det kostar bara 400kr.

Ja vilket stöd, men vi lyckades ganska bra tillslut om jag har gjort det rätta valet är en annan fråga. Ja sen fick jag köra bil inne i stan, kände mig som vilsen småbybo. Vi hämtade mamma som kom med bussen vid 6 åkte hem hit och pratade ( eller jag satt mest med min nya mobil ). Åkte och åt, nu är jag trött och ska sova eftersom en väligt lång dag väntar mig imorgon. Gå upp tidigt för att hinna innan jag äter hotell frukost innan jag börjar jobba, som jag för övrigt gör hela dagen och kvällen. Så nu ska jag köra cissi från soffan, lånade ut min säng till mamma och pappa snäll som jag är.

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: bellan

måste få sammanfatta din pappa efter att jag såg bilden på din mobil, det räcker med bara ett ord HINGST

2009-02-25 @ 13:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0