Verkligheten,

Nu är jag tillbaks, och Malin måste komma tillbaka och hjälpa mig att ta tag i mitt liv. Jag klarar inte grupp trycket utan henne, jag gör saker jag inte skulle göra utan henne. Undra om det kan vara för att hon ger mig bekräftelse, men när hon inte är här måste jag få det av andra personer?
Ja jag vet inte men någonting är de med mig och göra dumma saker utan Malin vid min sida.

Hur som helst försov mig imorse men vad gör de, för när jag kommer till skolan inser jag att våran jävla musik lektion är inställd. Jag kunde ha fått sovmorgon, men fick jag det? Nej jag gjorde dem på bilden sällskap.
Somnade hur bra som helst med Madde på min högra sida, vad länge sen jag fick dela säng med henne. Innan vi somnade låg vi och pratade minnen. Oj vad vi har gått igenom saker tillsammans, mest bara roliga men en del mindre roliga med.

Nej nu ska jag lyssna på våran syo som ger mig sjuk ångest. Och sen har vi engelska vilket nästan är ännu värre, ge mig lunch eller va fan ge mig helg. Orkar inte en till vecka, det känns tungt. + att jag har basket lektion idag och har inte gjort något schema, vad händer med mig? själv disciplinen är på 0!!!

Haenbradag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0