vad hände?

Vad hände med mig och min blogg glädje? Jag låg precis och läste igenom min inlägg sen två veckor tillbaka och dem är verkligen sjukt tråkiga, flummiga och helt ärligt onödiga. Jag har inte en aning om vad jag pratar om, skrivet inte meningar som är framatiskt korrekta ( fast det har jag viserligen aldrig gjort ). Menings uppbyggnaderna är värdelösa, Kangas vore besviken.

Har kanske helt enkelt tappar motivationen, kan bero på att jag har betydligt viktigare saker för mig än att bara prata om ingenting. Vet att mina hundratals läsara kommer att bli besvikna över den allt för dåliga uppdateringen, men gör som jag Always look on the bright side of life. Som jag för övrigt inte har tänkt att tauera in på kropp, någonsin. Bara så att Klintan inte låter sig luras igen.

Kan kort berätta om min dag som sett ut på följande, klev upp och skulle duscha.. Inget vatten kom ur varken duschen eller kranen. Dålig start på dagen. Jätte trött, eftersom kojbygget dagen innan drog ut på tiden och det blev ännu en sen kväll.
Hur som helst, efter att ha svurit åt duschen åkte jag till skolan och hade en allmänt dryg dag med massa lektioner. Efter skolan jobbade jag, fick skjuts hem av Emil. Snäll som han är, kanske tack vare Petra?
Skulle se på film där, men en tidig kväll var mer lockande.

Ne trött som jag är, tänker jag för första natten på länge sova tidigt. Ha en bra natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0