Tisdag,

Det är verkligen dagen mitt i veckan. Ne nu låter det dumt, jag vet lika väl som er att det inte är dagen mitt i veckan men det är så det känns. Det är helt klart den drygaste dagen i veckan. Jag ska ge en kort förklaring.
Måndag, det är första dagen på veckan, man är rätt sliten sen helgen och hinner inte riktigt uppfatta att de är en ny vecka utan man bara tar dagen som den kommer.
Tisdag, tillbaka till verkligeheten. Man har i stort sett hela veckan kvar, det är bra dryga lektioner och ingenting alls händer.
Ondsdag, lill lördag. Det säger sig väl självt + att då har halva veckan gått.
Torsdag, det är dagen innan fredag. Man känner att helgen verkligen närmar sig och det är sovmorgon och allmänt bra.
Fredag, behöver jag ens berätta. Det är helt klart den bästa dagen på veckan. Man går i skolan, när man slutar vet man att man har hela helgen framför sig och man har ändå gjort något bra (skolan 3 lektioner).
Lördag, Det är helg = sovmorgon och inte skola, dock en massa plugg om man inte gör det man ska i skolan under veckorna.
Söndag, veckan slöaste dag. Väldigt tråkig många gånger. Det gäller att ta vara på denna dag för att få ett sånt bra avslut på veckan som möjligt. och då menar jag inte ligga inne och kolla på veckans repris av såpoperor hela dagen

Ja det är bara att konstatera Tisdag är den drygaste dagen. Det är dagen utan mening eller händelse. Ingenting händer, ingenting possitivt går att förknippa med den dagen. Förutom skola och dessutom jobb. Precis hur min dag ser ut..

Igår jobbade jag och det gick super bra. Vann en tävling och gick hem mycket mycket rikare. På kvällen var det ungdomsgård hemma hos oss. Fick sov med Madde igen, somnade ifrån henne. Blev väckt vid halv4 för att några skåningar tydligen hade tråkigt och hade lov. Straffet för att man vaknar till fort är att jag besvarar deras samtal, och jag bangar aldrig på att prata i telefon. Kunde dock inte somna om när dem hade lagt på.

Ne åter till svenska rapporten.

Vilken härlig dag, helt vitt ute och solen skiner. Passa på att njut mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Fiie

Hej hej :) Jag har utmanat dig i min blogg. =)

2009-02-10 @ 13:22:34
URL: http://guldfiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0