Ja den tar jag på mig,

Att jag har världens sämsta uppdaterare. Är bara ett litet problem i mitt liv just nu och det problemet kallas tid. Tid, tid och terigen tid. Var tar all tid vägen? den bara rinnger iväg och det finns inte tillräckligt av denna tid. På slutet har jag prioriterat tre, för mig, väldigt viktiga saker. Skola, jobba och träna. Bloggandet har väl hamnat där på 15 plats eller något. Vet inte hur många uppgifter jag sitter och skriver på inom skolan och sen ska jag sitta och skriva här. Ni kommer bara få höra saker som, att den här veckan tex. Jobbade jag och gick i skolan i måndas, på kvällen kom isabelle förbi för att göra mig sällskap.

I tisdags gick jag bara i skolan, efter skolan gick för att träna men kom inte in eftersom det var låst och vi hade ite fixat kort så vi kunde komma in. Men det fixade vi på onsdagen innan body pump. På tisdagen kom världens bästa utlärare, victoria, hem till mig och lärde mig att om empirism och rationalism och lite därtill. På onsdagen tränade vi och sedan åkte jag hem för att städa, skulle plugga men det är konstig att allt är så mycket roligare än att plugga. Därför storstädade jag. Tror bestämt att jag har blivit lite pedantisk, hatar när de är stökigt runt omkring mig.

Igår tränade jag och Malin, fastän våran träningsverk. sen åke jag hem för att äta och gick sedan till Malin där jag pluggade engelska för provet idag. Vi myste och skulle egentligen upp på spinnging 7 i morse, men vid halv6 vaknade vi av oss själva och började prata. Ingen av oss kunde sova pga all träningsverk, därför sköt vi upp spinningen till lördag morgon!! Hur hurtig får man vara? det innebär att det blir en nykter helg.. :)

Pappa kommer upp imorgon så vi ska ha en dotter och far dag, väldigt mysig. Eller kanske inte mysigt, det hade det varit om mamma kom. Lite mer kul..

Nej nu ska jag och Malin ha spa dag. Funderar på vad som händer till kvällen

cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0