Hej världen.....

Här är jag, sitter på skolan som vilken vanlig onsdag som helst. Idag är de lilllördag och hur ska jag på bästa möjliga sätt utnyttja den dagen tro? Klintan fyller år imorgon så kanske att vi går till pipes för att fira honom nu redan dagen innan :) Inte för att han förtjänar att bli firad av mig...

I veckan, vad har jag hunni med? En massa jobb lite träning och inget plugg. Det är väl hur mina kommande två dagar kommer se ut, en massa plugg tänkte jag!! Har prov i Religon på fredag och imorgon måste jag göra någon engelska.

På tal om jobb satt jag och tittade igenom mina lönebesked där jag uppfattade att jag har jäna ett 5 siffrit belopp sen nya året och har ingen aning vart med än 3000 har tagit vägen, jag måste verkligen styra upp min ekonomi. Det här är inte bra!!

Till helgen åker jag hem, har inte vari hemma sen jul. Känslan att åka hem för illfället är blandad med lite ångest och visst en liten känsla av hemlängtan. Men jag har verkligen allt i Umeå, min lägenhet som jag älskar, isabelle med hennes humor och promenader, Malin att dela säng med och träna. Emma som lagar den bästa thailänska maten, Vickan som hjälper mig så mycket i skolan och sen har jag Erika som jag aldrig har tid att träffa, tror att det är ömsesidigt.

Men till helgen följer iaf Isabelle och Malin och kanske Victoria med hem. Ska ta ut dem på en skoterutflykt och hoppas Emma kommer med. Sen ska vi hem till emma och basta och mysa, och antar att det blir utgång i min härliga hemastad kramfors på kramm. Herregud, vad ger jag mig in på.
ska kila nu..

Byyyyeye

Kommentarer
Postat av: Frida

Hallå, du borde komma till härnta på lördag om du ändå är i svängarna =) Utgång med doggelito

2009-02-25 @ 16:37:25
URL: http://fulfritte.blogg.se/
Postat av: Sofie

hade du tankt att stanna i umea och jobba eller sa nasta ar med? eller flyttar du?



jag har min flygbiljett hem nu.

den 1a juni.

sa isafall ar val jag hemma till eran student hoppas jag. men, jag vet inte om jag kommer att andra det datumet, kan gora det 1 gang. far se det narmare hemresan, men kanske. skulle ju vara roligt. kanske aningen depprimerande med men ;p enda. ge malin en stor kram och en puss fran mig nasta gang du ser henne. gor det bara helt random, sen sag att det var en overraskning fran mig. haha, skum hon ska tycka jag ar, men det gillas. men aja, saknar er tjejer <3

2009-02-27 @ 02:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0