GYMKORT

I done it, i done it, i realy done it.

Ja de som jag prata om så länge, jag har nu köpt mitt gymkort. Det känns bra. Ännu en stressig dag för Linn. Slutade skolan vid halv6 gick hem hann vara hemm 15 minuter innan jag gick ner på stan igen för att träna med Malin. Vi tränade och jag gick hem. Hann prata med elena en hel del på hemvägen, alltid lika kul att prata av sig med henne.

Ne jag ville helt enkelt bara säga att jag har gjort de. Altså inte det utan köpt gymkortet.

ska läsa La racisme expliqé à ma fille nu.. När jag väl har det franska språket inpräntat i huvudet. Sen en tidig kväll. För imorgon ska jag upp tidigt för jag ska få åka snowboard!! :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0