Går med ryggen rakt.

Vilken kväll, och ja det var både possitivt och negativt. våra grannar såg det nog som negativt för som vi levde om.. Det var verkligen inte nådigt.. Och det fick jag höra idag med ett telefonsamtal från våran hyresvärd, där hon går från att skrika på mig till 20 minuter senare gråta. Ja jag och cissi är inga bra människor alltid.  Hur som helst kände vi otroliga skuldkänslor, särskilt cissi eftersom det var andra gången. Vi tänkte på olika sätt hur vi skulle lyckas bli förlåtna.. Vi visste att vi var tvugna att be om ursäkt men det tyckte vi inte räckte. Vi tog oss därför till ica där vi köpte 2 blommor.

Påvägen till ica, tänkte vi faktiskt hur jobbigt det var att vi är så väluppfostrade. Ibland kanske inte det märks, men det är vi faktiskt.
Men det gick bra, dem var inte så sura som man vanligtvis skulle vara. Tack för det.

Hur som helst var det en lyckad dag igår. Det blev rätt mycket folk, var nog mer än 20 pers iaf. Lite spridda skurar.  Och Elena som hade kommit hela vägen från ullånger. Vill ni ha en bra gäst då ska ni bjuda hem henne. Det är sjukt, nästan som en själv känner sig som en gäst i sitt eget hus. Hon fixar och donar.

Nej men hur som helst har jag en hel del plugg att ta igen, så det är bara bita ihop och börja plugga. Fast de är klart det har jag sagt ett x-antal gånger men gör de ändå.

hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0