Frihet.

Ja jag tog mig friheten att ta en sov morgon idag. Jag hade musik, men hade nog inte klarat av att höra dess ljuva klang idag så jag bestämde mig igr för att ta sovmorgon och inte börja försen tolv idag. Men vaknade rätt tidigt och tänkte att jag kunde gå på KV (typ filosofi) iaf. Så jag kom lite sent men vad gör de. Nu sitter jag här och har nästa gjort klart en upg, så jag har tom hunnit med något bra.

Igår kväll, försökte jag göra NOn och jag tror faktiskt att jag klarade att göra en del men inte alls så mycket som jag hade behövt att göra. Sen kom Isabelle och då hade jag varken lust eller ork att plugga, därför åkte vi ner på stan mötte upp Malin och tillbaka till oss. Så vi kom hem vid halv 11 satt och spelade tv spel och vid 12 åkte dem hem. Jag satte på en film och låg och mös ensam i min säng. Saknade dock Elena lite när jag låg där.

Ne nu ska vi ta lunch! Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0