Fredagen,

Blev verkligen inte som förväntat. Den brukar ju vara helt otroligt bra men inte idag. Har mest bara haft panikångest över min skola, arbetet både iskolan och utanför. Att jag är helt hopplöst inkompitent. Ne nu ska jag lägga av, always look on the bright side of lite. En sen om man inte får hägsta betyg i alla ämnen ibland kanske man borde nöja sig med s'mre resultat. Det känns bara så fel

Igår var vi i byggsiljum med skolan, en liten slalombacke 8 mil från umeå. Det var en sjukt rolig dag, och mycket att tacka Malin för. Vi var helt klar coolast i backen där vi åkte snowboard och ner för stupet 2 gånger. ingen anna kom ner, eller vågade åka där. + att vi hoppade och försökte lära oss en massa coola trix. Jag lärde mig ett som jag inte kan namnet på. Malin hn lärde sig, hmm. Att ramla innan man ens har hoppat. I ett av hoppen stannar jag för att se när hon hoppas och det roliga är att när jag ser henne står hon inte upp utan hon glider över kanten på hoppet. Sån söt tjej dedär.

Nej vet ni vad, jag ska göra något jag ät riktigt bra på. TYCKA SYND OM MIG SJÄLV. om två timmar är jag tillbaka, den gamla vanliga och oftast glada Linn.

Jag har tänkt på att jag verkligen är en humör människa, när jag är glad då är jag verkligen glad men när jag inte är glad utan mer arg eller ledsen så är jag det helt ut. Idag fick Malin stå ut med en hel del svordomar och knytslag in i betongväggen. Ja så arg var jag? kan man inte tro om mig va? :)

Ciaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0