But don't forgot.

Vad less jag verkar, läste mitt inlägg och kom på mig själv att låta lite nere! Det är jag verkligen inte, känns som att livet leker. ;) men börjar man vara negativ så fortsätter  man i den stilen.. Därför ska man, det första när man vaknar, ställa sig framför spegeln med världens leende på lapparna och säga : Den här dagen kommer att blir bra, jag är bra.

Den kan funka, jag säger inte att den gör det för alla, men för vissa.
Och även om man har en dålig dag så kommer förmodligen den nästa bli bättre. Man får ett nytt försök varje ny dag att få en bättre dag än den förra. På ett år ger det än runt 364 chanser.
Vad jag svamlar, nu ska jag lyssna på min syo och ta del av alla bra tips om när jag ska läsa vidare på univeristet. Små kurser eller en linje? vilket ät bäst? Hon säljer helt klart in småkurser, den ni.

Glöm inte : Always look on the bright side of life.

Och nej jag har fortfarande inte tatuerat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0