Bellan,

Är just nu hos Isabelle, har ätit gomidag och drukit vin. Kan man få en mysigare kväll? Njae, tror inte det va. Just nu har hon hoppat in i duschen och jag sitter, som vanligt, och lyssnar på the kooks.

Idag har jag nog varit den duktigaste i Umeå stad. Jag ocg Cissi har varit och slängt alla kartonger, som rymde en hel plastsäck, vi slängde dessutom en massa gladflaskor. Vi gick vidare till ica för att panta vi kom upp i 90kr jag var optimistisk nog att tro att det skulle bli minst 180. Men nej. Sen städade vi, vi tvättade och verkligen fick fint i våran lägenhet. Förutom alla kläder som hänger runt om i lägenheten.

Nej kom och tänka på att jag glömde bort att berätta om min roliga morgon. Jag står och fryser som satan, och väntar på bussen när en äldre man åker förbi i sin bil och glider sakta förbi och verkligen glor på mig. Det var obehagligt. 1 minut senare kommer han tillbaka fast på andra sidan vägen, han öppnar rutan och börjar prata med mig.

Mannen : Det var dig jag skjutsade för någon dag sen va?

Jag : Hehe, nej jag tror inte det.

Mannen: Du var då ruskigt lik den tjejen.

Han åker sedan vidare och vänder bilen och stannar återigen framför mig där jag står.


Mannen : Vart ska du?

Jag: Till stan.

Mannen: Men hoppa in så får du åka.


Jag tänker på risken och chansen. Åker jag sparar jag ett pling och slipper frysa. Åker jag är risken att han rövar bort mig och i värsta fall våldtar mig och dödar mig. Jag åker med honom.
Vissa skulle kalla mig dum, andra inte.
Hur som helst var han jätte trevlig, idag fattade jag rätt beslut hur som helst.

Nej nu ska jag åtegå till the kooks och leta fram några bilder på Bellans dator medans hon duschar. Själv fick man duscha i en iskalla dusch. Jag ljuger inte när jag säger att vattnet var 10 grader. Faan vad jag frös.
Obesrvera mina svordomar i detta inlägg.

Ha en bra kväll, det ska jag.





Ingen logisk tanke bakom denna bild, är iaf från  Ghana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0