2 times,

2 gånger är en tillfällighet. Har nu varit här hos Bellan 2 dagar i rad och ätit mat, hur mysigt är det inte att vara hemma i ett riktigt hem på helgen? Och här som det är så hemtrevligt. Ligger som vanligt i hennes säng medans hon står i duschen. Jag är trött som jag vet inte vad, lite sömn som vilken annan fredags natt som helst. Somnade vid 6 imorse och gick upp vid 9.

Jag och Isabelle hade myskväll med gosaker, och då menar jag inte killar och sprit, spelade tv spel och såg på film. Fast innan det åkte vi till berghem där Karin, Ivar och Johan höll till i Karins mysiga källarvåning. Var där ett tag och var social, eller dem var nog personerna mest socialkompitens, vi som bara hängde på. ;) Sen åkte vi som sagt hem, kom väl hem vid 11-12.. Blev väckta på natten av att det kom en massa folk, vi hade dock bara sovit i någon timme eller några minuter..

Idag har vi mest bara ätit känns det som, en massa mat. Vet inte vad som har hänt med mig men det känns som jag inte har några begränsningar.blir skärpning på måndag, när malin kommer tillbaka. Malin får inte lämna mig själv jag bara fuskar på jue. Ska även köpa mitt gymkort nästa vecka.

Ne känner hur ögonen går ihop, ska blunda innan isabelle har duschat klart. Jag känner mig som värsta lodisen men mjukisbyxor, pappas tröja och blött hår upsatt i en knut. Och givetvis osminkad.. Kan det bli värre?
Ne ska ge er en bra låt innan jag går,  Klintan har gjort så jag har blivit besatt av den här låten/gruppen. Ja jag vet, den är inte ny men jag gillar mer second hand låtar.

Haenbrakväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0