Some things make me happier, then others.

Ibland kanns allt lite tyngre och ibland lite lattare! Vad finns det da som gor att vi kan fokusera pa annat, nar det kanns tyngre, jo att ha bra manniskor runt om sig. Jag har fatt den stora aran att ha riktigt harliga manniksor i min ogivning . TACK!
Som igar fick jag 22 sma pressenter, som alena och marie-louise hade fixat at mig sa att nedrakningen till jul verkligen kan borja. Dem hade gjort riktigt dina julkalendrar at varandra, men folk som kanner mig vet att jag inte ar kreativ och kan gora sana saker sjalv, men som sagt skaffa er en harlig omgivning och ni mar battre!

Mina fina klappar!

Linn redo for sangen med sin lucka i handen



vad som nu doljde sig bakom pappret, inte bara en chokladbit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0