Noel, yeaaah.....

Snart ar det jul, men innan det ska jag vara hemma i Sverige. Jag har verkligen sett fram emot det, men nu? Jag vet inte langre. Ingenting gar min vag och da menar jag verkligen ingenting. Jag har massa saker jag kanner att jag maste kopa innan, julklappar och bara vanliga pressenter. Aven om jag redan har kopt en del julklappar sa borjar jag nu tvivla "ar det verkligen en sadan bra julklapp?".

Jag har som sagt massor kvar att kopa och jag glomde planboken i Vanessas bil i sondags sa jag har inga euro (inga kronar a den andra sidan heller) inget franskt visa kort ( inget svenskt heller. ) Hur ska jag hinna allt? Varfor gar allt mot min vag?

Jag maste borja packa, allt bagage ska vara under 20 kilo? Hur ska jag lyckas med det jag ska portera. Ville kopa nagot fint kladesplagg innan jag aker hem. Det kan jag utan tvekan utesluta! Med andra ord har jag tva timmar pa mig imorgon att gora allt jag ska hinna, stress. Min mage klarar inte sant. Sen ska jag packa....

Borjar overlagga att stanna i frankrike, kopa mig en egen julklapp : En flaska (flaskor) med rott dyrt vin, sitta i ensamhet med ett ovanligt lugn. Jag menar varfor inte, jag har ju en julgran och tvapepparkaks hus. Kan man begara sa mycket mer?



Vad hander med varlden? Klappar, klappar och klappar!



Den dar flaskan med vin blir det nog att jag koper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0