J'ai mon cours de française aujourd'hui

Vilket svart och komplicerat ord for idag ( aujourd'hui ) kan ju knappt stava det, och nar jag val ska stava det maste jag verkligen tanka efter forst.. Hur som helst, har en liten ledig stund nu eftersom mamman tagit med sig Julie for att handla. Vilket innebar att det ar minst sagt lungt och fridfullt har. Jag njuter av varje sekund.
Idag har jag franska kurs. Idag kommer nastan hela familjen pa mammans sida ( vilket motsvarar 7 personer varav 3 ar barn ). Idag ska jag lamna in min Cheque, sa att jag antligen kan bara kopa julklappar. Idag ar pojken hemma fran skolan - mamman trot det ar le mexican gripe... Idag vill inte jag bli smittat av svininfluensan.

Det skulle ju vara bra typiskt om jag blev smittad, innan jag aker till sverige. Sa antingen far jag inte komma in i Sverige eller sa rentav ar jag hemma och sjuk i sverige hela min vistelse. Dock tror jag att pojken overdriver, tycker inte han verkar det minsta sjuk. Han vill bara ligga hemma och sappa pa tvn.
Aja, nu lar jag val fa en elak karma pa mig for att jag sa min asikt..

Nu kommer Mamman och Julie hem, maste ta pa mig mitt ansvar. Yeaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0